ایمپلنت دندان های فک بالا

دندان های فک بالا با استفاده از ۸ واحد ایمپلنت و ۱۲ روکش برای بیمار عزیز از کشور امارات بازسازی شد. هم چنین برای فک پایین بیمار از روکش ونیر کامپوزیت استفاده گردید.

و همانطور که در تصویر ملاحظه میفرمایید تغییر حالت چهره بسیار محسوس میباشد.

در مرکز تخصصی ایمپلنت دکتر حسینیان کلیه خدمات برای بیمارانی که از شهر یا کشور دیگری هستند و محدودیت زمانی دارند با بهترین کیفیت انجام میپذیرد. هم چنین در صورتی که بیمار دارای نقص ها یا بیماری های سیستمیک باشد میتوانیم با رعایت نکات تخصصی بهترین و بروزترین خدمات جراحی ایمپلنت را ارائه دهیم.

اگر شما هم محدودیت زمانی دارید و مایل به انجام ایمپلنت دندان هستید، توصیه میکنیم صفحه «ایمپلنت فوری» و «ایمپلنت دیجیتال» را ملاحظه بفرمایید.

چنانچه سوالی در زمینه ایمپلنت دندان دارید در پایین همین صفحه بپرسید(کامنت کنید) تا دکتر حسینیان جراح فک و صورت به شما پاسخ دهند.

انجام ایمپلنت چه مدت طول میکشد؟2022-02-21T21:32:12+03:30

با توجه به شرایط استخوان بیمار و میزان تراکم استخوان و نوع برند ایمپلنتی که استفاده میشود میتواند زمان درمان متغیری داشته باشد که از ۳-۴ هفته تا ۳-۴ ماه طول میکشد. و تعیین زمان دقیق در جلسه مشاوره مشخص خواهد شد.

چگونه بعد از ایمپلنت دندان درد نداشته باشیم ؟2022-02-14T23:06:02+03:30

درد خفیفی که بعد از ایمپلنت دندان ممکن است پیش بیاید را میتوان به آسانی با مصرف داروهای مسکن بدون نسخه مانند؛داروی استامینوفن و داروی ایبوپروفن درمان (آرام) کرد.

میزان موفقیت ایمپلنت چقدر است؟2022-02-21T21:40:28+03:30

فاکتورهای متعددی در میزان موفقیت ایمپلنت های دندانی موثر است که شامل:

• شرایط استخوانی بیمار
  • وضعیت لثه بیمار
  • تراکم استخوان بیمار
  • میزان استخوان موجود
  • وجود یا عدم وجود بیماری های سیستمیک(هر بیماری که بر متابولیسم استخوان اثر بگذارد مانند؛ دیابت، پوکی استخوان، بیماری های متابولیک استخوانی)
  • نوع برند مورد استفاده

اما به طور کلی میزان موفقیت ایمپلنت ۹۸٪ میباشد که با رعایت اصول بهداشتی میتواند مادام العمر دوام بیاورد.

آیا همه افراد میتوانند ایمپلنت دندان انجام دهد؟2022-04-13T21:04:45+04:30

اکثر افرادی که به اندازه کافی سالم هستند که بتوانند تحت جراحی معمولی کشیدن دندان قرار بگیرند، میتوانند ایمپلنت دندان هم انجام دهند. برای انجام ایمپلنت دندان نیاز هست که بیمار لثه های سالم و استخوان کافی برای نگه داشتن ایمپلنت داشته باشد و هم چنین باید بهداشت دهان و دندان و معاینه پزشکی منظم را رعایت کند.

افراد سیگاری و افرادی که از اختلالات مزمن رنج میبرند مانند؛ بیماری قلبی، دیابت و بیماری هایی که پرتودرمانی سر و گردن انجام میدهند، باید به صورت فردی بررسی گردند. بهتر است برای اطمینان بیشتر با ما در ارتباط باشید و با دکتر حسینیان مشورت کنید.

مشاوره رایگان ایمپلنت

آیا انجام ایمپلنت دندان درد دارد؟2022-08-30T13:30:33+04:30

اکثر افرادی که ایمپلنت دندان انجام داده اند بیان میدارند که ناراحتی بسیار کمی را حین جراحی تجربه کرده اند و بنظر اغلب بیماران،‌ انجام ایمپلنت به نسبت کشیدن دندان درد کمتری دارد. ناگفته نماند که در هنگام کاشت ایمپلنت از بی حسی موضعی استفاده میشود و بیمار دردی احساس نمیکند.

درخواست مشاوره رایگان ایمپلنت

از وبسایت ما راضی بودید؟